Haule: binnenbrand door tv

Vrijdagavond om 20:02 uur kwam bij de brandweer van Haulerwijk de melding binnen van een woningbrand aan de Tonckensweg in Haule. Toen de brandweer ter plaatse was, bleek het om een tv te gaan, die in de brand had gestaan. De kinderen die naar de tv zaten te kijken, hebben nog geprobeerd om met water de tv te blussen. Hierbij hebben ze wat van de rook binnengekregen. De kamer die vol rook stond, is door de brandweer geventileerd. Hoe het met de kinderen is afgelopen is op dit moment niet bekend.