Frituurpan vat vlam in Appelscha

APPELSCHA – Een echtpaar aan de van Emstweg uit Appelscha wilde donderdagavond nog even van frituren, de schrik was groot toen echter de vlam in het vet sloeg. De bewoners konden zelf het vuur doven door er een natte doek op te leggen. Ze vertrouwden er echter niet op dat alles uit was, daarom werd de brandweer van Appelscha gealarmeerd die polshoogte kwam nemen. Met een warmtebeeldcamera werd gekeken of er geen vuurhaarden meer aanwezig waren, dit was gelukkig niet het geval zodat de spuitgasten snel weer konden inrukken. De schade bleef beperkt tot een aantal verbrande schrootjes en een gesmolten stekker.